خانه وبلاگ دماسنج میله ای و نفوذی تاشو با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



دماسنج میله ای و نفوذی تاشو با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

دماسنج میله ای و نفوذی تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دماسنج میله ای و نفوذی تاشو را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات رطوبت سنج میله ای-دماسنج میله ای-دماسنج میله ای تاشو-قیمت دماسنج میله ای که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دماسنج میله ای و نفوذی تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع رطوبت سنج میله ای-دماسنج میله ای-دماسنج میله ای تاشو-قیمت دماسنج میله ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دماسنج میله ای و نفوذی تاشو باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دماسنج میله ای و نفوذی تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دماسنج میله ای و نفوذی تاشو در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رطوبت سنج میله ای-دماسنج میله ای-دماسنج میله ای تاشو-قیمت دماسنج میله ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دماسنج میله ای و نفوذی تاشو را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دماسنج میله ای و نفوذی تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  دماسنج میله ای و نفوذی تاشو را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی رطوبت سنج میله ای-دماسنج میله ای-دماسنج میله ای تاشو-قیمت دماسنج میله ای توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

دستگاه های اندازه گیری دما به صورت تماسی و غیر تماسی ساخته میشوند که ترمومتر های نوفوذی و میله ای از دسته دماسنج های تماسی به شمار می روند. از ترمومتر نفوذی در صنایع غذایی و دامداری و دارویی و ... استفاده می شود. این ترمومتر های دارای میله ای بلند هستند که برای اندازه گیری دما به داخل جسم یا مایع نفوذ کرده و دمای داخلی آن را نشان می دهند . طول میله بسته به مشخصات ترمومتر متفاوت است.

دماسنج میله ای یا نفوذی، در دسته ی ترمومتر تماسی قرار می گیرد. عملکرد این نوع دماسنج به این صورت است که برای اندازه گیری دما میله ای به داخل جسم فرستاده می شود و دمای آن را نمایش می دهد. معمولا مایع درون مخزن الکل یا جیوه است. دماسنج میله ای در صنایع غذایی، دارویی، دامپزشکی و در کل صنایعی که جامدات نرم تولید می کنند کاربرد دارد. و طول میله آن در انواع مختلف متفاوت است. این دماسنج معمولا از واحد سانتی گراد استفاده می کند اما در برخی موارد می توان واحد اندازه گیری فارنهایت آن را نیز پیدا کرد. این محصول با نام های دماسنج میله ای جیوه ای، تماسی جیوه ای، شیشه ای جیوه ای و نفوذی جیوه ای نیز استفاده می شود.

شکل ظاهری دماسنج میله ای چگونه است؟

معمولا رنگ پشت زمینه دماسنج میله ای زرد و درجات آن سبز متمایل به آبی است. ارتفاع دماسنج میله ای معمولا حدود 30 سانتی متر است. دماسنج میله ای جیوه ای معمولا رنگ نقره ای دارد که به آسانی قابل تشخیص است. دما سنج الکلی نیز ممکن است در رنگ های قرمز یا آبی تولید شود. درجه بندی این دماسنج نیز از دو نوع چاپی یا حک شده موجود می باشد که مدل حکی آن با کیفیت تر است و به آسانی از روی دماسنج پاک نمی شود.

کاربرد دماسنج میله ای:

این نوع دماسنج که از جنس شیشه شفاف می باشد را می توان برای اندازه گیری دمای انواع سیالات استفاده کرد. حتی به عنوان دماسنج آکواریوم به دلیل ضد آب بودن آن نیز کاربرد دارد. یکی دیگر از کاربرد های این دماسنج در اندازه گیری دما محیط است. در واقع نوعی دماسنج محیطی نیز محسوب می شود. به این نکته نیز باید توجه شود که جیوه فلزی در دمای محیط به شکل مایع است و جزو مواد سمی قرار داد. استنشاق آن بسیار کار مضری است بنابراین در استفاده از آن مراقب باشید.

عملکرد دماسنج نفوذی:

عملکرد آن به این صورت است که در قسمت پایینی آن از مایع جیوه یا الکل تشکیل شده است. و در هنگام افزایش یا کاهش حرارت این مایع در امتداد بدنه لوله جابجا می شود و با استفاده از درجه کناری آن می توان اندازه دما را مشاهده کرد. بهتر است قبل از اندازه گیری دما آن را کاملا تکان دهید تا عملکرد دقیق تری داشته باشد. برای خواندن عدد روی دماسنج نیز آن را دقیقا روبه روی خود نگه دارید و آن را بچرخانید تا هنگامی که ستون جیوه نمایان شود. سپس عدد نشان داده شده را به عنوان دمای اندازه گیری شده استفاده کنید.

انواع دماسنج میله ای:

یکی از پر مصرف ترین نوع این محصول تیپ tp101 است. از آن به منظور اندازه گیری دمای مایعات در صنعت استفاده می کنند. علاوه بر این در مصارف خانگی نیز دیده شده است. معمولا برای اندازه گیری دمای آب جوش یا حتی غذا استفاده می شود. نوع دیگر آن نیز مدل دیجیتال است.از مزیت استفاده از آن می توان به سنسور استیل ضد زنگ آن اشاره کرد. از این نوع نیز می توان در محیط آشپزخانه بهره برد

تفاوت دماسنج جیوه ای و الکلی؟

ترمومتر جیوه ای و الکلی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. به این صورت که در دماسنج جیوه ای از جیوه و در دماسنج الکلی از الکل برای نشانگر دما استفاده می کنند. البته به دلیل اینکه جیوه یک مایع سمی است و اگر دماسنج شکسته شود، خروج جیوه امکان پذیر است، بیشتر از دماسنج الکلی استفاده می شود. به این نکته نیز توجه کنید که در صورت دور انداختن دماسنج جیوه ای آن را با زباله های معمولی مخلوط نکنید. چرا که دارای خواص سمی است و معمولا دور ریختن آن همراه با زباله های معمولی ایمن نیست. البته برای اندازه گیری های سریع بهتر است از دماسنج میله ای جیوه ای استفاده شود. چرا که سرعت پاسخ دهی و تغییر دمای آن بالاتر از دماسنج الکلی بوده است.

مزایا دماسنج نفوذی:

1) از این دماسنج در کاربردهای هم زمان می توان بهره گرفت. به طور مثال هم به عنوان دماسنج محیطی و هم دماسنج سیالات می توان از آن استفاده کرد.

2) قیمت آن بسیار مقرون به صرفه بوده است.

3) در کار با این محصول با پیچیدگی خاصی در ارتباط نیستید و به آسانی می توان از آن استفاده کرد

معایب دماسنج نفوذی:

1) نمایش درجه آن از راه دور امکان پذیر نیست و حتما باید به آن نزدیک بود.

2) همان طور که ذکر شد بدنه آن از نوع شیشه می باشد که آسیب پذیری آن را بسیار بالا می برد و به آسانی قابل شکستن است.

3) بازه دمایی دماسنج میله ای نیز محدود است و در صنایع بزرگ کاربرد زیادی ندارد.

4) واحد اندازه گیری آن معمولا یا سانتی گراد یا فارنهایت است. در مدل های این دماسنج غیر از مدل های دیجیتال فقط از یک نوع واحد اندازه گیری استفاده می شود و هر دو همزمان نشان نمی دهد.

دماسنج میله ای و نفوذی تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات رطوبت سنج میله ای-دماسنج میله ای-دماسنج میله ای تاشو-قیمت دماسنج میله ای پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دماسنج میله ای و نفوذی تاشو را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دماسنج میله ای و نفوذی تاشو را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟